2009. szeptember 11., péntek

Weekend

Tegnap hazajöttem:) A Deák térnél kicsit elbizonytalanodtam ugyan,hogy most akkor merre is kell átszállni a Népliget felé menő metróra, de végül mindent megtaláltam,és a 15:45-össel hazajöttem:) Tök jó érzés itthonlenni így az 1.hét után. Tegnap az utolsó órám latin szeminárium volt,végre megismerhettem a csoporttársaim. 1 fiú volt benn órán (:D), lehet,hogy több van,de sokkal több nem lehet, mert 22-en vagyunk összesen,és a legtöbb ember azért ottvolt,ha nemis mindenki. A tanárnő elég szigorú egyébként, bár korrektnak is tűnik emellett és nekem szimpatikus. Nem baj az,hogy az embert sarkallja valami az állandó tanulásra, sőt:) Picit fárasztó volt az óra,mert nem tartottunk szünetet, habár fél kettőkor már elengedett az eredeti 2 helyett. Jövő héten meg kell vennem a tankönyveimet, néhány füzetet és diákigazolványt is kell csináltatnom,ha végre rájövök,hogy honnan kell bemennem az irodába:D Valahol nevetséges,hogy megtaláltam, ki volt írva,hogy Semmelweis utcai bejárat,de a kapucsengőn pl. fel sem volt tüntetve az iroda neve,az ajtó meg persze zárva volt...
Örülök,hogy még csak péntek van,és a holnapot meg a holnapután egy részét is itthon tölthetem!
Cupp mindenkinek,Zsuzsinak meg boldog szülinapot! :)

1 megjegyzés: