2009. szeptember 9., szerda

Nothing sweet about me

Na igen. Csalódtam a római jog előadásban, jobban mondva az előadóban,mert összefüggéstelenül beszél, nem nagyon izgatja,hogy minket leköt-e a mondókája és végig ül,nulla lelkesedés. Nem szeretem az ilyet. Blankával West End-ben kajáltunk, már itthonvagyok. Elkezdem összeírni,hogy milyen órára milyen könyv kell, már amennyit eddig tudok. És holnap megyek haza:),szóval lassan a holmimat is el kéne kezdeni összepakolni, mert holnap kettőig órán vagyok,utána száguldok haza a 15:45-össel a tervek szerint. Holnap 8:00-ra kell mennem, ez annyira fura,eddig úgy elvoltam ezzel a 10 órával,kényelmesen felkeltünk,megreggeliztünk Blankával és együtt indultunk suliba,illetve munkába. Holnap reggel ebből metró lesz,hogy ne kelljen hajnalok hajnalán kelnem. Meg megnézem,hol van a közgáz gyakorló a mindentudó füzetecskémben,ahová az összes terem helyszínét rögzítettem,amibe meg kell fordulnom az elkövetezendő félévben. Á,megvan az A épület, 2.emelet. Amúgy nehogy azt higgyétek,hogy onnantól,hogy az ember megtudja,melyik épületben és hányadik emeleten lesz órája, minden megoldódik. Korántsem. Meg kell még ismerni ezt az épületet ahhoz,hogy mindenhova tutira eltaláljak. Most megyek pakolni meg hajatmosni. Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése