2009. szeptember 8., kedd

Első napom az egyetemen

Reggel 9:50-kor Tanulmányi Osztály, iskolalátogatásiért, de ott 5 km-es sor,és mivel 10:00-kor már órám volt, tovarohantam az Egyetem térre (tudniillik a T.O. a Kecskeméti úton van, a B épületben). A tömeget követve megtaláltam a Vécsey auditóriumot,ahol már minimum 200 ember ült a padokban. Isteni. Találtam magamnak egy helyet,egy magányosan üldögélő csajszi mellett (Diának hívják és alsóörsi! Jó,nem?),és elkezdődött az első Magyar Alkotmány-és jogtörténet óra. Az a pasas tartja,aki nyílt napon is tartott előadást és nagyon érdekes volt,szóval nem volt kínszenvedés végigülni a duplaórát,habár jegyzetelni kellett,a kivetítőre figyelni, na meg a professzor úrra. A 12:00-tól 14:00-ig Jogi alaptanon lettem volna,de fél egykor Diával otthagytuk a termet,ugyanis a pasas,aki tartotta (még a nevét sem hallottam!) nem volt képes felfogni,hogy ekkora előadóban mikrofon nélkül már a harmadik sorban sem hallják. Én konkrétan annyit csíptem el az előadásból,hogy a könyv 2006-os kiadású. Vicces. Hazafele metróval jöttem,aztán a nyugatiba Másik Blankához meg a 4-es villamossal,úgyhogy ma tömegközlekedtem is.
Nemsokára vacsorázunk,úgyhogy pusszantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése