2009. szeptember 7., hétfő

Beiratkozás,évnyitó,miegymás

Tegnap végre befejeződött költözésünk utolsó fázisa. Minden a legnagyobb rendben, tegnap találkoztunk másik Blanka barátaival, Csabával és Annával a nyugatinál, a Mekiben ültünk le. Nagyon jófejek,úgy néz ki,nem úszhattam meg ezt a találkát,ha Almádi nemis jött össze. Tegnap is sokat gyalogoltunk másik Blankával,de ma... reggel elmentem beiratkozni (Blanka elkísért,de aztán el kellett mennie a munkája miatt...még nem ért haza,kiváncsi vagyok,mit mesél:)), ez egész hamar megtörtént (10-re mentem és 11:00-kor már végeztem,úgyhogy király volt. És éljen a tolakodás:P). Hazajöttem kajálni (ezúton is köszönöm mamának a kukoricás husit rizzsel), aztán mentem vissza a csodálatos tűsarkúmban az évnyitóra... a drága megfogta az új J.Press harisnyámat, a fájdalomról,amit a lábfejeimben érzek,arról meg jobb nem beszélni...:D A legszomorúbb az egészben,hogy mehettem volna metróval is. Rajtam múlt. Félreértés ne essék, tök jó séta, nem hosszú,nemis túl rövid, de ebben a cipőben belepusztultam.
Beiratkozáson kaptunk leckekönyvet,de vissza is vették,csak a nevünket meg a csoportunkat ráiratták velünk. Az évnyitó nagyon ünnepélyes volt, az egyetem dísztermében tartották, de végig állnunk kellett.... legalábbis úgy a hallgatók felének.
A fehér kesztyű miatt felesleges volt ennyit görcsölni, ugyanis a dékán úr a H1N1 vírus veszélyeire hivatkozva úgy döntött,hogy a kézfogás elmarad.
Otthoniakat üdvözlöm,ha esetleg olvasnak! Elég gyakran írok majd:)
Puszi mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése