2009. szeptember 18., péntek

Do it well

Tádám. Hazaértem. Az elmúlt napok túlságosan zsúfoltak voltak a blogoláshoz. Konkrétan: szerdán......na igen,ez egy rendkívül izgalmas nap volt. Délelőtt MÁJT-szeminárium meg róma, aztán rohantam apához a délibe,hogy odaadja az ünneplő cipőmet a csütörtöki rendezvényre. Déli után vissza a nyugatiba Blankához, kaja (borzalmas zöldbabfőzelék, savanyú volt:S), aztán vissza a suliba eredetileg pszichológiára, de mivel egyetemesből fasza kis feladatot kaptunk (3 oldalas beszámoló jövő hétre), így inkább a könyvtár felé vettem az irányt. A Ferenciek terén félreinformáltak,hogy erre bizony nincs könyvtár (dehogyisnincs), ezért menjek a Kálvin térre, a Szabó Ervin könyvtárba. Remek, vissza Kálvin térre, Szabó Ervinbe be, beiratkozás, 2000valahányszázat fizettem,hogy vehessek ki könyvet. A könyvet,amire szükségem volt,természetesen nem lehetett kölcsönözni,csak helybenolvasni. Remek, negyed óra után meg is érkezik raktárból a könyv. Toll beizzítva, papír előkészítve,hogy minden lényeges infót rögzítsek.....A könyv német nyelvű. NÉMETÜL VAN BENNE MINDEN EGYES SZÓ. Itt mondtam azt,hogy elég volt. A csoporttársam hívott,hogy mi a szitu a könyvvel, találkoztam vele és elmentünk ELTE -könyvtárba (Ferenciek tere...), de ott sem jutottunk sokkal többre,csak hosszas keresés után találtunk egy könyvet,ami némiképpen hasznos lehet a dogához. Kivettük. Hazamentem, semmihez sem volt erőm. Gáborék jöttek hangyát irtani, tök jó fejek voltak. Az aznap esti Szívek szállodája rész elmaradt, szerintem teljesen érthető módon.
A csütörtök kevésbé volt stresszes,de az is mozgalmasan alakult. 8-tól 2-ig óráim voltak (latin: "van olyan,ki egyáltalán nem tanult még németül?...oh..hát akkor pótolja":D:D:D), aztán Petivel kajáltam.:) Hazaértem, Blanka is,kiderült,hogy előbb kell mennie MüPá-ba, mert még ott is jegyeladó néniskednie kell. Felhívtam apát,hogy vegyenek fel a Boráros téren,addig kimegyek villamossal, a HÉV-től valahogy ódzkodtam, még életemben nem HÉV-eztem,azt sem tudtam,hogy néz ki egy ilyen szerelvény. A villamoson apa hívott,hogy dugóban vannak, így aztán mégis elkerülhetetlen volt a HÉVIKE. A MÜPA-s program viszont tök jó volt,úgyhogy megérte.
Ma 8-kor keltem, nem mentem közgáz előadásra,suhantam haza a 3/4 12-essel. Sokat kell tanulnom. Izgi az élet, de azon felül,hogy fáradt vagyok,élvezem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése