2009. szeptember 15., kedd

Házasságtörés szerződésben említett esete...

Izgi,mi? Egyetemes állam-és jogtörténetből ma volt az első szemináriumunk,de már házi van jövő hétre. Éljen a tanulás! Ma egyébként nem volt semmi különös, magyar alkotmánytörténetre egy másik tanár jött be,de kellemesen csalódtam, mert jó volt az ő előadásában is a dolog, habár picit nagy ugrás,hogy múlt órán a törzsi kereteket meg a honfoglalást taglaltuk,ma meg már rendiség.... Ők tudják:D A jogi alaptan borzadály volt, így is,hogy hallottam (múlt órán ugyebár ez sem adatott meg,mivel a pasin nem volt mikrofon),de túléltem, habár ebben volt valami szerepe,hogy az egyik csoporttársam mellett ültem.:P
Most hulla vagyok, ez az egyetemes szeminárium kikészített...Szerintem phülékkel meg areiosz pagosszal fogok álmodni. Holnap meg mehetek a könyvtárba anyagot gyűjteni,hogy meg tudjam írni a csodálatos dolgozatkát jövő hétre. Ráadásul elvárja,hogy begépeljük...12-es betűméret, 1,5-ös sortáv, Times New Roman.... Ezzel már le is korlátozódik az időtartam,ami alatt megírhatom, mivel ittfenn azért nyomtató még nincsen. Csütörtökön apáék jönnek fel Pestre koncertre, és mi is velük tartunk Blankával:) Pénteken pedig irány haza a negyed egyessel! Már várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése