2009. szeptember 21., hétfő

Póóólisz, areiosz pagóóóósz meg hadd ne soroljam...

Hát, igen mai egyetemes állam-és jogtört. előadás hatása:D Alapból nem volt bíztató, hogy a pasi ahogy bejött,azzal kezdte, hogy minek érezzük mi magunkat, valami hadsereg tagjainak, akiknek fel kell állni, ha megjelenik a hadvezér...? Ja,mondom,oké. Életem első előadásán azt mondták, ha bejön a tanár, fel kell állni. Ő lecseszett érte. Már innen következtethettem volna, hogy ennek nem lesz jó vége... Bár jegyzeteltem, de mivel volt időm az UNALMAS szót csupa nagy betűvel leírni a papíromra, és csodálatos indákkal meg különböző motívumokkal kidekorálni, képzelhetitek, milyen érdekfeszítő lehetett... Na,mindegy, nem panaszkodom. Most legalább hazaértem már tök hamar,és tanulhatok magyar állam-és jogtörit szemináriumra. És még Zsuzsi ajándékát is sikerült beszereznem. Upsz, remélem,ő most éppen szorgos egyetemistát játszik, előadáson van vagy valami hasonló,és nem olvassa idő előtt a bejegyzésemet:P
Jaj. Amúgy tegnap jöttem vissza, Petinek tetszik a lakásunk, tojást sütögettünk, hagymásat:)
Mondják a felsőbb évesek, hogy nem érdemes bejárni előadásokra, mert hogy a könyvben dettó az van,amit leadnak,és hogy baromi unalmasak, a szemináriumokra meg úgyis készülni kell. Gondoltam először, hmm, csúnya felsőévesek, lusták, aztán nem akaródzik nekik bejárni. Mostmár látom, hogy van benne igazuk...komolyan több értelme van tanulni vagy mittudomén, megnézni egy kiállítást vagy akár üldögélni a parkban, mint szenvedni ezeken a dögunalmas előadásokon... Eddig 2, azaz kettő jó előadáson vettem részt az egyetemen, ami után azt mondtam: ide megérte beülni. Tényleg nem vagyok ez a nem érdeklődő meg utálok mindent, ami a tanulással összefügg- típus, de ez van...
Lassan kajálok, aztán felhívom azt a teniszedzőt, aztán meg magyarozni kéne... 6 körül meg megyek Zsuzsival találkozni. Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése