2009. szeptember 30., szerda

Tádááám...

Anyám,borogass. Tegnap megkaptam életem első egyetemen feladott házidogáját kijavítva,méghozzá egyetemes állam-és jogtörténetből. Ééééééééééééés.... 10-ből 8 pontot értem el:):):):) Úgy örültem neki:) Egyébként a pasi bosszantó dolgokba kötött bele (pl. hogy nem tettem sorkizártba a szöveget..), de még ez sem tudott lelombozni:) Petiékkel pizzát rendeltünk az este megkoronázásaként:) Jó hosszú időbe telt,mire kihozták, úgyhogy nem tudom,miért nézett annyira a pasi,hogy nem kapott borravalót... Ma írtunk magyarból, 10 perc alatt kellett (volna) leírni a rendi alkotmány fontos elemeit...köszönjük:D Izgi hír: a latin-néni beteg volt hétfőn!!! Számomra már az egy döbbenet,hogy képes arra,hogy beteg legyen. Persze, nemis reménykedem benne,hogy holnapig az marad, úgyhogy neki is látok latinozni,miután kajáltam. Szerintem tőle még a bacilusok is félnek.
Ma délután pszichológia:):) Szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése