2009. szeptember 28., hétfő

Nevek,arcok, helyek...

Ma tiszta intézkedős napom van. Voltam tankönyvbörzén (remélem,K.bácsi nem ismert fel,mikor 10 perccel előbb kimentem előadásról...bocsi,de muszáj volt, így is majdnem széttapostak börzén :S), és minden könyvem megvan a pszichológiát kivéve,amit nem volt érdemes megvenni (100 ft kül.volt a bolti ár és eközött az ár között). Ezután mentem Questura-ba intézni a diákom, szomorúan konstatáltam,hogy egészen pontosan 25-en vannak előttem:( Nem sokkal később két csaj ült mellém,és miután az egyik meglepetten mondta,hogy milyen kevesen vannak ma,előtte múltkor 122-en álltak, kezdtem más megvilágításban látni a dolgokat...:D Mindjárt megyek feladni a csekket, 1600 forint a diák,és 2 HÓNAP mire elkészül. Döbbenet. Mire kell ennyi idő? Annyiba telik,hogy rányomják az adataim, hogy melyik suliba járok meg a fényképet (amit szintén nekem kellett vinni,nemis ők csinálják, még szerencse,hogy maradt a beiratkozásra vitt képekből). Szóval mindezért majd ideiglenes diákot is kell csináltatnom,hogy buszra,metróra,stb jó legyen, de azt csak azelőtt érdemes csináltatni,mielőtt lejár a gimis diákom,mivel ez az ideiglenes cucc csak 60 napig érvényes.
Mennyi szám szerepel ebben a bejegyzésben,anyám..:D Most figyeltem fel rá,ahogy végignéztem a bejegyzésen.
Na,lassan elmegyek a postára meg citromot is kéne venni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése