2009. október 1., csütörtök

She's an easy lover...

Itthonvagyok. A pszichológia nagyon érdekes volt tegnap, a hét fénypontja az az előadás,komolyan:) Ma nem volt végül latin, úgyhogy filó után már mentem is vissza a lakásba,aztán haza. She's an easy lover...Nem vicces,hogy megtetszett ez a Phil Collins szám?:D

Basszus,el sem hiszem,hogy lassan egy hónapja egyetemista vagyok. A hetek csakúgy repülnek. Az első még úgy nehézkesnek tűnt meg vártam is nagyon,hogy jöjjek haza,de azóta meg...egyik nap visszamegyek,aztán olyan, mintha percek alatt hirtelen szerda lenne,amikor este már dobálom be a szennyesem a sporttáskámba,hogy készen álljon a másnapi hazautazásra. Meg ez a rengeteg új dolog... A naponta minimum kétszeri metrózás, villamosozás, boltba mászkálás,megfőztem életem első tésztáját:D,a szerdai együttkajálások Blankával, a vasárnapi visszautazás Petivel, parázás Zsófival,hogy lesz-e latin... meg azért elég sok tanulás mind emellé. Tetszik eddig ez a pesti élet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése