2012. május 10., csütörtök

Woy yoy yoy yoy, yoy yoy-yoy yoy....

 Igyekszem kúrálni stresszben megfáradt lelkem: tegnap például gokartozni voltam, este 3/4 11-kor estem haza és istenien éreztem magam. Kit érdekel,hogy a heti 3 zh-ból kettő eredménye bizonytalanabb, mint a kutya vacsorája? 8 perc száguldozás után, az 1-es villamoson zötykölődve már baromira távolinak tűnt a kötelmi jog zh és az egész addigi hét. A stresszmutató kedden kilengést produkált, ennél már csak nyugisabb napok jöhetnek. Vagy legalábbis "leszaromkapszulátvettembe"-napok. Azért jó lenne, ha minden meglenne. De ha nem, hát az sem baj. Elmondhatom magamról,h gokartoztam. Nézegettem képeket Madridról,és annyira váááárom. Lehetne már nyár. Mindjárt megyek vásárolni :) Úgyhogy bogaraim, csókoltatok mindenkit, jövő héten jelentkezem, remélhetőleg pozitív hírekkel. Drukkoljatok!!!!!! pá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése