2010. április 19., hétfő

little things of my life

Ma bementem a Sparba itt a Rákóczi úton,mert megkívántam egy kis Nutellát. Mit ad Isten, megakadt a szemem egy Danone joghurton is: "Frissítő limonádé, szezonális" hirdette a címke. Ja,és nem utolsó sorban 59 forint. Hmm,jól hangzik,miért ne. 3 perc múlva,mikor kiléptem a bolt ajtaján,már másképp gondoltam. Jesszum pepi,hogy is gondolhattam,hogy egy LIMONÁDÉ ízű joghurt finom lehet?!?! Nem mintha bajom lenne a limonádéval, egészen konkrétan imádom,nade joghurt és limonádé egyben?!... Na neeem. Kivételesen nem metróztam,elvégre hódoljunk ennek a gyönyörű napsütésnek,ha már az égiek emellett tették le a voksukat,mikor eldöntötték,hogy ma délután milyen idő legyen a Földön. Tök jó érzés volt sétálni egyet,még a város is szép volt a maga nemében,leszámítva a rengeteg csövest a Blahán,dee igazából már őket is kezdem megszokni.
Hazaértem,és arra gondoltam,azzal kezdek mindent,hogy megkóstolom ezt a szezonális akármit (rájöttem,hogy biztos ez is olyan,mint a mézeskalácsos Danone,mármint hogy ez is ugyanúgy szezonális.Csak mézeskalácsos Danone-t semmi pénzért nem ennék),essünk túl a nehezén.
És meglepetések meglepetése...a joghurt FINOM volt!!!! Nagyon finom. Úgyhogy teljes sikerrel zárult a koradélután.

Ápropó, mikor jön már a Mr.és Mrs társasjáték,amit már múlt héten megrendeltem?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése