2009. december 5., szombat

free design - love you

Tök jó,ez az új Toyota-reklám zenéje,de valami isteni!:)
Ja,amúgy a hét címszavakban: hétfőn beszereztük Zsófival az indexet, a diákot (szép kék, a kép már kevésbé szép rajta, meg az is vicc,hogy egy Németh Bianka nevezetű csaj az én nevemnél írta alá az aláírandót. Vili,hogy hajlamos elrontani az ember,de hogy az se tűnt fel neki,hogy ő '83-ban született,én meg '90-ben..?! Ő tudja...), kedden írtunk eájt-ból (fúúú...remélem,átmentem:S 20 pontos lett a max.25 pontos házi dogám), aztán szerdán magyarból (hát az vicces volt,de még lehetek belőle ötös:))és pszichóból (uh,ez durva volt, voltunk vagy 300-an az előadóban, kb lehetetlen volt kiküszöbölni a puskázást, de én jó stréber lévén csak 1-2 kérdést beszéltem meg Anikóval:D), csütörtök közgáz (ebből viszont bukta lesz,erősen úgy érzem...de sebaj, van még rá 4 évem,hogy elvégezzem, mert nem alappanel,jeee:D csak pozitívan:P), aztán latin, aztán spanyol (már minden számot tudok:)),és hullafáradtan csütörtök este karácsonyi vásár. Tegnap dél óta itthonvagyok,és egészen sokat pihentem. Filót kéne tanulni,de nem tudom,mit tanuljak, a doga túl elvont lesz ahhoz,hogy szárazon bemagoljam Nietzsche, Campanella, Pascal és Konfuciusz életét és nagy tetteit.
Egy hét és vizsgaidőszak. Szombaton levizsgázom (??) latinból, aztán kezdődik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése