2009. október 8., csütörtök

She's the kind of girl..she hits you where it hurts...

Tegnap Blankával elnéztünk pizsamapartira a Livingroomba, elhitték,hogy ELTE ÁJK-s vagyok,csak nincs diákom,tök jó:) Nem maradtunk túl sokáig, viszont fini koktélokat ittunk (én Lover's Dreamet) és elkészült rólunk az első közös fotó is :P
A rendi alkotmányos dogám ötös lett, ami poén,mert a pasi aközben pörgette át a dogákat,miközben mi írtuk az aznapit,és kb így találomra írta rá a jegyeket..:D
Találtam nyelvsulit,ahol spanyolt akarok majd tanulni,mondtam már?
Ja,tegnap ugye közöskajálós nap volt Blankával,és a Patkó Bandiban ettünk, ami a Nyugatitól van nem messze. Tök jó volt a kaja.
Ma apa el tud értem jönni,így vele megyek haza:) Dejó The skies of America-t hallgatni...Everything is so wrong yeah..come on, get up,get on...már tök rég hallgattam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése