2009. október 12., hétfő

Just another manic Monday...

Nagyon kis tevékenyen telt ez a délelőtt. Zsófival már fél kilenckor a Questura bejáratában álltunk, így elsőként sorrakerültünk 9-kor. --> már van ideiglenes diákom, a csekkeket is voltunk befizetni a postán. Az ideiglenes diák egyébként két részből áll, az egyik egy ún. személyi kártya,amin rajta van a fényképed,adataid,stb, a másik meg úgy néz ki,mint egy igazi diák,csak kitöltetlen, viszont érvényességi matricák a múlt évezredtől kezdve vannak rajta, így -gondolom- ezek emberről emberre járnak.
Ezenkívül az egyetemi jegyzetboltban is voltunk, vettem jogtörténeti atlaszt, ha már magyarból vaktérképes doga lesz szerdán...
Hétvégén megírtam az EÁJT-ot, a négy oldal helyett három lett, de mivel órákat szenvedtem vele, nem bánom. Max erre nem kapok 8 pontot,mint az előzőre, csak négyet vagy ötöt. Nem fogok belehalni. Bírom, hogy ilyen immunis lettem ezekre a dolgokra így másfél hónap egyetem után...:D De szerintem ez teljesen érthető. Ha valaki nem értené, szeretettel várom egy latin óránkra. (gyenge idegzetűteknek nem ajánlott)
Amúgy randa idő van, megjött a hideg,ráadásul esővel "megbolondítva", úgyhogy remek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése