2012. augusztus 22., szerda

Madrid, te quiero

Köszönöm a sok élményt. Most visszamennék, hiányzik minden, de mindjárt szeptember van, szeretem az őszt, akkor van a születésnapom, jellegzetes "őszillat" van, olyan különleges, mint Madridban a Salvador Bachiler-bolt illata vagy a Stradivariusé, ami még mindig érezhető a sálamon.

Mindjárt vége ennek a nyárnak is,pedig én nem akarom magam mögött hagyni. Remélem, a fontos részeket nem is fogom.

Madrid, Madrid...olyan élmény volt, amit kár lett volna kihagyni. Azt terveztem, hogy gigantikus bejegyzést írok, aztán mégsem jönnek a szavak.

"A feelingből egy újabb kört még rendelnék"

Hát, úgy az egésznek a feelingjéből. A reggeli 8:50es felkelésekből, az órákból, a Retiróból, a Fiesta de la Palma-ból, ahol az emberek széttaposnak és rádöntik a sörüket, de annyira jóóóó,hogy egyszer ki kell próbálni, a paella-ból, ami tésztával is isteni, a tortilla-ból, amiből M. nem hagymásat csinált, pedig úgy is ricisimo, az olasz fiúkból és a spanyolokból, és a svájci lányokból, mert ilyen kedves svájciakkal én még nem találkoztam (hozzáteszem, túl sok egyéb svájcival se), az ajtóból, ami elég nehézkesen nyílik és folyton becsapódik, az Arguelles-ből, aminek az egyik kijáratán éjfél fele nem lehet kimenni és nem nagyon értjük, miért, dehát vannak megfejthetetlen dolgok a világon, és a Conde Doque-ből is, ahol láttuk a Merida, a bátort, és bár a többiek az elején finnyáskodtak, a végére beismerték, hogy isteni volt (mertek volna mást mondani :D na, jó, ez csak egy broma volt) és az emberke úgy kísér oda a helyedhez, mint a színházban.

Még sorolhatnám sokáig, hogy mi hiányzik, de szorít az idő, mindenesetre ha hozzám vágnának egy jegyet, rohannék. Egy újabb helyet találtam a világban, ahol vannak, akik várnak. És ez nagyon jó érzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése