2012. április 11., szerda

Pillanatok

Azt mondjak, az életben pillanatokra emlékszünk.

2005 nyár, Málta, 40 fok árnyékban. Egymás után szivom a cigarettakat, mert itt minden fiatal ezt teszi, akivel csak talalkozom és 14 évesen mit csinal az ember? Azt, amit a többiek. Meg keresgeli önmagát, leginkabb.
Füst ízű a szám, megiszok vagy 5 doboz shark nevű energiaitalt, amit szerintem csak ott kapni,legalábbis itthon meg sosem lattam olyat. Meg mindig nem múlt el a füstiz. Hat mit mondjak? Nem lettem dohányos.

2006 nyár, Anglia, Beckenham (London egyik kulvarosa). Hűvös, esős nyári este. A szőke, orosz baratnommel a Teenage Dirtbagre razzuk a student partyn, nevetünk es megnézzük az Amerikai pitet, aztán hazasetalunk. Pontosan egy evvel kesobb pedig visitva ugrunk egymas nyakába ugyanebben a külvárosban, az illatszerboltban, ahol teljesen véletlenül osszefutunk, mert teljesen véletlenül megint ugyanakkor jöttünk nyelvtanfolyamra, csak most nem egy családhoz kerültünk és nem lettünk szobatarsak,mint annak idején.

2009 nyar, Spanyolország, Alicante. 40 fok,árnyékban. 10 km-t gyalogolunk az allatkertig, mert rossz helyen szállunk le a buszról. Halál közeli élmény, és meg gondolkodtunk rajta,h minek vigyünk piat, ugyis az állatkert elott tesz majd le a busz és ott ugyis veszünk. Visszafelé mar bolcsebbek voltunk: addig nem szálltunk le a buszról, mig haza nem vitt.

2011 tavasz, Magyaroszag, Budapest. A Károlyi-kertben ülök, nem bírom abbahagyni a sirast. Mellettem egy szőke lány, aki először (es eddig utoljára) lat sírni. Akkor kicsit összejottek a dolgok, ami egy elso vizsga-return tickettel lett teljes és egyben teli is lett a bili, ami jó tulajdonsága szerint ki is borult ott, akkor, kozig vizsga után, meg 11 egyéb vizsga elott, amik utana csodák csodájára mind sikerültek.

2012 tavasz, Magyarország, Budapest. before party nálam, Pest kozepen, felezo elott. Pálinka, vodka, mikros popcorn és chips. Lányok. Spicces beszolasok, nevetés. A cipzar a ruhámon nem akart felmenni, igy csak félig volt rajtam, amugy egy törölközőt tettem magam elé, és mig Anikó lement B. Elé, kimentem a gangra, onnan üdvözöltem oket. Harsány röhögés, hogy hogy jöhettem ki ebben a cuccban. Nem látott senki. Legalábbis remelem.
Másnap vagy 10 pohar az asztalokon, félig kiürült Pálinkás üveg, megbontatlan mikros popcorn. Anikó a kanapen. 10re mennem kell faktra.

"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése