2012. február 29., szerda

Milano

Dóm~színes konfettik~modellek~divat~ boltok~bárok~japánok~galambok~ limuzinok, helyesebbnél helyesebb pasik (főleg Paolo :))~meleg divattervezők~Gigolo :) ~rengeteg gyaloglás~vízhólyag~cipővásárlás~Airport Shuttle~odafele felrobbanthattam volna a gépet-visszafele nem~női pilóta-milyen menő lehet egyszer bejelentkezni: "good morning ladies and getlemen! captain here"~Scala~ bika és az ő híres micsodája~ képek~kiröhögött néhány japán, mikor megpróbáltam hülye pózban fotózni~Tiziano Ferro~pici kutyák~boltok pici kutyáknak~biciklik~motorok~ buon viaggio


Tetszett. Egy pár órára elfelejtettem, hogy van egy "másik" életem, Budapesten élek és egyetemista vagyok. Mostanában egyébként egész jól vagyok, sodródom a napokkal, nem nagyon akarok leállni, mert gondolkozni nem mindig esik jól. Viszont élni,az nagyon.



1 megjegyzés:

  1. Szia! Ha szeretnél csatlakozni Tiziano Ferro magyar FanClubjába, várunk szeretettel! :)

    http://www.facebook.com/TizianoFerroHungary

    VálaszTörlés