2012. január 29., vasárnap

ha ráérsz egyszer, elmondom, hogy volt a sorsom



Fura egy vizsgaidőszak (volt) ez, több szempontból is. Például híztam. Ugyan csak 1,5 kilót, na de kérem, VIZSGAIDŐSZAKBAN?! Mi ez?!... Aztán nem volt uv-m. Eddig minden félévben volt, most, harmadikban, a legnehezebb évben nincs. Ez is mi a fene? :D

Egyébként így visszatekintve az utóbbi hetekre, fura érzésem van, mintha nagyon hamar elment volna az egész, pedig emlékszem, hogy miközben vacsora után próbáltam magam rávenni magam még 1-2 óra tanulásra, úgy éreztem, nem bírom kivárni a végét...
Bár fizikailag jól vagyok, az edzőm is megjegyezte, hogy erősebben adok vissza és olyan labdákat is elérek, amiket sosem gondoltam volna, hogy sikerül, lelkileg nem mindig vagyok a topon. Talán a tanulás segített elvenni a figyelmem, azért is nem okozott ez problémát mostanában. De most már nincs velem ez a kényszer, és egy pillanatra sem merek megállni, hogy magamra figyeljek, folyton pörögnöm kell, csinálnom kell valamit, legyen ez vásárlás, pakolás vagy a bécsi út szervezése.

Vannak pillanatok, amikor azért megtorpanok egy percre, és elgondolkodom, hogy csináltam. De mindig rájövök, hogy fogalmam sincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése