2011. december 7., szerda

were you born to resist or be abused?

Megmondjam, mit kéne most csinálnom? öröklési jogot tanulni. ehelyett fekszem az ágyon,és olvasom a ptk-t, de sok érdemi nem megy a fejembe. kicsit kezd sok lenni ez a hét, annak ellenére, hogy még csak szerda van.
egyébként kimondottan mozgalmas ez a délelőtt, annak ellenére, hogy itthon ülök és tanulok (mert mi mást csinálnék...), a vezetékes telefon összesen 4x csörgött már 10 és 12 között, 1 téves hívás, 1 nő, aki csótányokat akart velem irtatni (je suis désolée, de ebben nem tudok segíteni) és 2 hívás ugyanattól a valakitől, aki mindenáron faxot akart küldeni (ezúton is üzenném, barátom, hogy rossz a faxgép. Úgyhogy baromira hiába próbálkozol).

a hét eddigi 2 napján 2 zh-t írtam, és megvan rá a reális esély, hogy egyikből sem mentem át. a móka az egészben, hogy mindkettőre tanultam. az egyikre konkrétan egész félévben, minden egyes órára. hát, mindegy, ilyen az élet vagy hogy mondják. a fura az egészben, hogy még igazi elkeseredettséget sem érzek. egyszerűen fáradt vagyok,és sírva röhögni támad kedvem, mikor rám jön az 5 perc és elkezdem számolgatni, vajon melyikből hány pontot értem el.




a szám címe senkit ne tévesszen meg, szó sincs szerelemről. ez csak szex, bogaraim, és még pajzánul is van becsomagolva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése