2011. augusztus 21., vasárnap

i'd do it all again

Vannak dolgok az életben, amik elsőre talán nem tűnnek túl biztonságosnak vagy kellemesnek, de valójában vétek volna őket kihagyni. A teljesség igénye nélkül most összegyűjtök párat.

Az első legyen -csak a mai edzésből kiindulva- az a perc, amikor már igencsak a tréning vége felé jártok, és Te hulla fáradt vagy, de mikor az edző rákérdez: "Bírod még?", majd' leesik a fejed, úgy bólogatsz,hogy "peeersze" ,és utána valahogy még jobban esik a pihenés. Aztán ott van azok a hatalmas aquapark-beli csúszdák. Mikor megláttam őket Zalaegerszegen, eldöntöttem, hogy én a gyerekcsúszdán csúszok le. Maximum. Aztán a 13 csúszdából úgy 6-7 fajtára mégis ráfanyalodtam,és lássatok csodát: élveztem! Méghozzá nagyon :) Na meg mikor ráveszi magát az ember a takarításra..elsőre ez valóban szörnyűnek tűnik,de zene mellett egész tűrhető! Nem beszélve a tisztaságtól meg hátbaveregetésektől, ami utána azért kárpótol. Felmenni egy kétszer kétméteres felvonóval a legmagasabb hegyre, amit klausztrofóbiásoknak egyáltalán nem ajánlok, nem egy kényelmes valami. De ami a hegy tetején van... azért megéri :)
Megkóstolni a tengeri herkentyűket... mert nagyon finomak :)

Hát, hirtelen most ennyi jutott eszembe, még lógok egy zalás bejegyzéssel, habár szerintem akkor is emlékezni fogok rá, ha nem írok róla egy sort sem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése