2010. augusztus 30., hétfő

casi fin del verano

Valahogy mindig olyan furcsa érzéssel tölt el,mikor vége. Ráadásul most még hirtelen is jött. Ahogy annak idején maga a nyár is. Semmi átmenet,hirtelen 30 fok és kész. Most meg a 30 vagy többől hirtelen 20 vagy kevesebb lett. Szomorú.
A gyászhangulat ellenére vidám vagyok,hiszen ez a nyár különösen tartalmasan telt. Tartalmasabban talán,mint az év összes többi része. Rengeteg helyen jártam,de emellett volt elég időm a szó szerinti pihenésre,kikapcsolódásra is. Láttam sokadszorra Ausztriát, először Rómát és Szombathelyet, 2 év szünet után ismét megnéztem a Szegedi Szabadtéri Játékokon egy előadást és ismét ott voltam Veszprémben az Utcazenén.
Szóval most vége ennek az időszaknak. Legalábbis egy időre. Úgyhogy szia Pest,szia tanulás! Újra egy vizeken evezünk...és habár az elkövetkezendő periódusban nem valószínű,hogy megyek a Trevi-kúthoz vagy nem nézem majd fél 11-kor a Hair-t a szegedi dómmal szemben,de én azt mondom,ez is izgi lesz. Csak másképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése