2010. február 6., szombat

nő a bölcsességfogam

"A bölcsességfog a fogsor utolsó, nyolcadik tagja, alapesetben négy van belőle (kettő alul, kettő felül). A nevét valószínűleg onnan kapta, hogy 18-24 éves kor táján bújik elő, amikor már érett személyiséggel rendelkezünk. "



Amikor már érett személyiséggel rendelkezünk..jézusom. Ez elgondolkoztatott. 19 elmúltam...4 hónappal lassan...valjóában érett lennék? Egyáltalán...mi a fene az,hogy érett? Annyira relatív ez az egész...érett vagyok,mert érett döntéseket hozok,nem iszom el minden hétvégén a zsebpénzem,és nem ébredek minden szombaton olyan ember ágyában,akit nemis ismerek? Vagy nem vagyok érett,mert még nem saját magamat tartom el, kupi van az íróasztalomon meg a táskámban? Nem tudom. Mindenesetre sokan azt mondják,ez az időszak (több szempontból is) az egyik elgjobb az ember életében. Ennek több oka van: független vagy, anyuci-apuci már nemigen szól bele,hova mászkálsz (pláne ha nem otthon laksz),de a pénzt mégis tőlük kapod, egyetemre jársz,ami nyilván komoly tanulással és felelősséggel jár,de mégsem olyan,mintha dolgoznál,és akárhogy is,rengeteg embert ismerhetsz meg és (pláne a szorgalmi időszakban) azért van lehetőség a kikapcsolódásra:)

Sokszor eszembejut mostanság egy dolog,amit már sokszor tapasztaltam az életem során: legtöbbször egyáltalán nem úgy történnek a dolgok,ahogy az ember előre eltervezi. Talán épp ez benne a szép:) Unalmas is lenne az élet...de persze,így kerek az egész,hogy magamban szépen eltervezem és elképzelem,hogy ez így lesz,ez meg úgy,és aztán meg homlokegyenest az ellenkezője történik. Na,persze,nem kell előretervezni. De szerintem ez szinte lehetetlen. Mindig muszáj végiggondolnod,hogy az egyes dolgokat hogy valósítsd meg,nincs olyan,hogy teljesen terv nélkül menj neki a dolgoknak,még egy bulinak sem. Ott is minimum ilyen alap dolgokat eldönt az ember előre,hogy mikor megy,hová és hogy hányig marad.

Jesszusom,micsoda összefüggéstelen dolgokat rizsáztam itt össze-vissza:D:$ nem tudom,mi van, most ez így rámjött.
Hétfőtől suli újra (ójessz),úgyhogy remélem,addigra teljesen kigyógyulok a gethából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése