2010. január 17., vasárnap

valaki mondja el...

manapság egész sokáig fennvagyok, és rájöttem,semmi értelmeset nem csinálok. itt ülök a gép előtt, chatelgetek a barátaimmal,lézengek gyakorlatilag. és most még nemis tudok mást csinálni. vizsgaidőszak van,itthon vagyok,nem pesten. a szomorú valójában az,hogy az elmúlt évben (években??) sem csináltam semmi értelmeset. tanultam, hazamentem, néha-néha (de nagyon néha) elmentem egy-két helyre szocializálódni,és ennyi. tartalmasabbat szeretnék, és ez kirzárólag rajtam múlik. miért nem tudom megvalósítani a dolgokat? miért félek a változástól? 19elmúltam,csessze meg. és igen,nem mentség,hogy nem vagyok az a bulizós fajta. nemis kell annak lenni ahhoz,hogy az ember boldog legyen és sok dolgot belesűrítsen egy napjába. vitatkozom önmagammal,ez jó:D a meghasonlás első jelei...hm,végülis nincs ebben se semmi gáz. nem szoktam én nagy elmélkedéseket írni ebbe a blogba,szóval mostmár legalább lesz ilyen is. Változatosságra fel!:D

1 megjegyzés: