2010. január 29., péntek

JESSSSSSSSSSSZ

:) MEGVAN A RÓMÁM!!! ÉS VÉGE A VIZSGAIDŐSZAKNAK!!!!
áááááá:):):) öröm a köbön:):)
a tegnapi nap volt a stresszek stressze! Megírtuk a rómát,aztán meg vártuk,hogy kiderüljön az eredmény, hát idegtépő volt... a Twix meg előléptetett szerencsecsokivá, Anikóval ugyanis azt fogtuk,mikor kiderült:) ÚRISTEN!!! Szóval hullafáradtan értem haza,de ez is egy maradandó élmény lesz,az biztos..hát,még majd a szigorlat,huhúúú...de egyenlőre még nem gondolok ilyenekre:) Most előttem áll vagy 10 napnyi édes semmittevés..:) imádom ezt az érzést...ez olyasmi,mint nyári szünet előtt..de persze rövidebb,szóval sokkal jobban ki akarja élvezni az ember..:) Annyi mindent akartam írni,most meg persze semmi értelmes enm jut az eszembe...biztos a fáradtság teszi...mindenesetre "jót tett",hogy hétfőtől csütörtökig nem voltam laptop közelében...szerintem jóval több időt töltöttem így rómázással,mint egyébként tettem volna:P na,még ha ihletet kapok,majd írok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése