2010. január 1., péntek

2009 legagyonhallgatottabb számai

Megkésve bár,de törve nem: pótolom az ígért bejegyzést,habár már 2010-et írunk. (Boldog Új Évet mindenkinek!:))

Lássuk,milyen számokat hallgattam rongyosra ebben az évben:
  • Third Eye Blind: Semi-charmed life (Bárhol,bárkivel,bármikor. Mindig felvidít,nagyon jól kitalálták ezt a számot,imádom <3)
  • Demjén: Detonátor (Ez a szám az utóbbi egy hónap leghallgatottabbja:) Kiskorom óta ismerem,de már nagyon régen nem hallottam, mert apának elveszett a kazija,ami rajta volt. Szóval meg akartam már régóta szerezni,hogy újra hallgathassam,aztán tesóm egyik ismerőse jóvoltából sikerült végül..:))
  • Sugarcult: Saying goodbye (Mostanában már kevesebbet hallgattam,de tavasszal rengeteget, nagyon fel tud dobni,habár nem a katarktikus zenei élmények egyike, de lazításnak maga a tökély)
  • The skies of America: Get up, get on (Hatalmas szívfájdalmam,hogy nem tudtam még sehonnan megszerezni,csak myspace-n találtam meg... vérprofi és egyben nagyon laza,nem tudom hogy csinálják,de ááááá....:))
  • Mia Aegerter: Right here, right now (...it's the time to relax..:) bizony. Ezt a dalt érettségi után hallgattam a legtöbbet, annyira jól esett rá végre lazítani...)
  • LeAnn Rimes: Right kind of wrong (szintén az utóbbi időszak leghallgatottabbja; tesóm mp3-mán találtam,mint Szám2... erőt sugároz magából az egész dal,meg amúgy a nőci egyéb számait is szeretem,szóval nyerőőőő)
  • Miss Teeq: Scandalous (igen,nagyon csajos,nagyon bulizós,de akkoris kirááááááááály)
  • Blink 182: Another girl, another planet ( a Blink nem maradhat ki,örök:):) ez a szám meg különösen, az Online songs mellett... nem tudom,mit mondhatnék róla...ez érezni kell!)
  • Pa-dö-dö: Kiabálj (:D:D:D annyira vicces,és annyira megvigasztal,ha szomorú vagyok...én nagyon megszerettem:D)
  • Belinda Carlisle: Leave a light on for me (ez csak egy rövid ideig volt folyamatosan repeat-re állítva, de akkor nagyon!! szintén régóta ismerem,és talán 2 hónapja bukkantam rá újra)

Elfáradtam. Egész sokat összegyűjtöttem,asszem! Most pedig asszem,mehetek eájtozni... heraldika..vajon mi értelme annak,hogy megtanulom,hogy ha az oroszlán sétál a címeren,az gyarkolatilag heraldikai leopárd? Jó,tök érdekes (?:D), elolvasnék róla egy cikket valami ismeretterjesztő magazinban vagy ilyesmi,de hogy ebből is szerepeljen kérdés a vizsgán....nem tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése