2009. december 18., péntek

not so bad

Ma rájöttem: vizsgázni végülis nem annyira iszonyatos dolog. Előtte,na az iszonyatos. A gyomorideg, a sok para, az egész hangulat,ami akkor uralkodik,mikor belépsz az épületbe vizsga előtt... ez egyébként érdekes,hogy mennyire más(nak tűnik) a feeling vizsga előtt és után. Mikor túlvan rajta az ember, még a portás is szebben mosolyog:D
Lényeg,hogy megláttam,milyen és rájöttem,hogy túl lehet élni. Mostmár kevésbé állok értetlenül az előtt a tény előtt,hogy vannak emberek,akik 2,3,4... éve csinálják ezt és még épeszűek...vagy legalábbis annak tűnnek:)
Persze,nem azt akarom mondani,hogy növeljük meg a vizsgaidőszak időtartamát vagy ehhez hasonló. Szó sincs róla. Sőt. Róma,illetve eájt után több mint valószínű,hogy el fogom átkozni az összes embert,aki részt vett benne,hogy kitalálják a vizsgaidőszak fogalmát.
De most akkoris jó érzés,és kiélvezem,amíg ilyen naív vagyok,hogy nem tudom,milyen a róma meg az eájt:) már úgyse élvezhetem sokáig..:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése