2009. november 13., péntek

Ígért

"Itthagyta a nagy sietségben", hogy Zsófitól idézzek. De ez mennyire ciki már...:S Hát ez van:D

Azt hittem, ez a hét kevésbé lesz fárasztó,mint az előző volt,de tévedtem. A latin jobban lefárasztott,mint az egész hét egybevéve. Meg a csütörtöki nap úgy ámblokk.
A spanyol nagyon tetszik,imádom, az egyetem nehéz, a tanárok (finoman fogalmazva) nem mindig kedvesek, a körülöttem levő embereket nehéz megérteni (néha még elviselni is) és ez nem egy fair világ. Ha te adsz valamennyit,nem feltétlen (sőt..) annyit vagy közel annyit kapsz vissza. Ez rossz,és fáj,de majd hozzászokom.
November 25.-én gólyabál. Annyi lesz mostanában a tanulnivaló meg a zh,hogy nemis tudom,lesz-e erőm elmenni. A vizsgaidőpontok már megvannak, lassan össze is áll,hogy miből mikor kéne menni a kivégzésre.
Fáradt vagyok meg elég sokminden kavarog a fejemben,szóval ha letisztult a kép,szerintem írok még:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése