2009. november 28., szombat

Gólyabál

Hát,nem tudom...voltak kritikus pontok, de összességében tűrhető volt.

Kezdjük a rosszal: az első skót együttes (szerintem borzalmas volt, püfölték a hangszereket, de magát a zenét nem nagyon lehetett kihallani a hangzavarból, ráadásul iszonyat hangos volt), törlőkendő méretű ruhás csajok,akik a pasijukkal a bálon élték a nemi életüket (próbálkoztam vele,hogy nem nézek oda, de egy idő után akárhova néztem,egyre több ilyen volt,hajnalra már a konzervatívabb öltözetűek is levetkőzték a gátlásaikat...), hullarészeg emberek (egyik-másik aludt, volt olyan,aki hányt..).

Jó: szép a Gellért fürdő,akárhogy is nézzük, jól éreztem magam Anikóékkal
finom volt a burnvodka és mégcsak be sem rúgtam tőle, a második együttes meg jó számokat játszott:)

Negyed ötre értem haza, picit kivoltam másnap:) Most itthon vagyok, jövő héten 4 zh-m lesz,de az egyik nehezén (róma) már túlvagyok:) és márcsak 2 hét,és viszgaidőszak. ajjajajjajj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése