2009. október 16., péntek

The're swept away and nothing is what it seems..

...:(


Kedden írtam utoljára. A hét címszavakban: szerdán nem hívtak vissza a nyelvsulitól, és Zsófi mondta,hogy ő a Berlitz-be jár,és az sincs messze,na meg már egyáltalán nem vonz ez az este 9-ig levő óra,úgyhogy jobb is lesz az a Berlitz... szerdán végül nem írtuunk vaktérképből,mert a pasi otthonfelejtette őket. A pszichológia kevésbé volt élevezetes,mint máskor,de Anikóval jól elvoltunk... ő próbálta kideríteni,hogy nekem melyik magyar híresség jön be. Ez már alapból vicces szituáció,pláne,hogy senki normális nem jutott eszébe egy idő után,és már ilyeneknél tartottunk,hogy No Thanx meg Fekete Dávid..:D:D:D:D Ja, a pszichótanár azt mondta,hogy a szerelem átlagban 3 évig tart. Ez eléggé lelombozónak hangzott,de így jobban belegondolva ez nem törvényszerű,hogy ennyi ideig kell tartania... mert mégis kinek lenne így kedve szerelembe esni? Nekem nem,az biztos.
Csütörtök mikróval indult,ami eszembejuttatta,hogy szünet után mikró zh (meg nagyjából "minden"-zh..), és még egy betűt sem készültem:D Filón bennvolt Zöldi, komolyan mondom,kikészít az a csaj. Pedig eddig csak 2 filón találkoztam vele.
A latin (a hét fénypontja,hahaha) kevésbé volt szörnyű,mint máskor,sőt, Eva Braun-tól még ún. "dícséretet" is kaptunk ("Hm...ezt nemis csinálták olyan rosszul"). !!!!!!!!!!!!!!!! Na. Nála ez nála annyival ér fel,mintha más szobrot emeltetett volna a tiszteletünkre. Úgyhogy éljen.

Ja,amúgy bocsánat a rendkívül lelkes írásért. Majd megint friss és vidám leszek, idő kérdése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése