2009. október 28., szerda

Place your hand in mine, I'll leave when I wanna...

Jaj. Hát, ígértem,hogy írok. Elég tanulósan telik ez a szünet. Most is épp a közgázazás kellős közepén vagyok. Siralom egyébként, a könyv csupa rizsa, már az nagy eredmény,ha az ember ki tudja bogarászni a lényeget..
Az utóbbi napokban amúgy volt hideg is, meleg is,hogy úgy mondjam. A "meleg" részt említeném, csak hogy pozitív legyek. Szülinapomra meg névnapomra nyomtatót kaptam, amit felvihetek az albérletbe meg digitális fényképezőt:)
Vasárnap voltunk Blankával Patkóban, kellemes csalódás,egész fini pizza. Aztán..nemis tudom...írtam már,hogy múlt héten szerdán voltunk végre a teaházban,ami az albink mellett van? Hát,valami isteni az a hely:):) na,és a tea....hmmmm:) Szivárványhíd nevezetű nedűt ittam,istenifini volt.
Nem jut eszembe most több... majd ha igen,pótolom a hiányosságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése