2009. október 20., kedd

19 éves lettem én, meglepetés e bejegyzés...

...csecse-becse.
Eddig egyébként jól alakul a szülinapom, kaptam már pár boldog szülinapot-smst, facebook-os üzenetet, blogbejegyzést..:) Szóval ezúton is köszi mindenkinek,aki gondolt rám!:)
Eddig minden szuper, csak az EÁJT-os házidogától félek,hogy az nem fogja épp megkoronázni a napom..:S:( Dehát sebaj:D A mát még az sem tudja elrontani!
Tegnap Mammutban jártam, vettem magamnak pulcsit meg mellényt a Mango-ban, meg csizmát a Horváth Cipőben. Apropó,miért olyan átkozottul nehéz csizmát kapni? Már NORMÁLIS csizmára gondolok. Jó,oké, a Deichmann tele van szebbnél szebb hegyes orrú,magassarkú,ki tudja milyen lábbelikkel,amivel nincs is semmi baj. A hiba valószínűleg bennem van. Én ugyanis télre vízálló, meleg cipőt szeretnék. Ilyenkor ugyanis hó (na jó, global warming,szóval legyen eső) esik, hideg van, köd, latyak,stb.,szóval nem szeretek felfázni,megfázni,stb. Az összes csizmára rá volt írva,hogy nem vízálló. Köszi. Szóval a csizmakeresés vette el a legtöbb időt. Kezdtem kétségbeesni,hogy egy ekkora plázában,mint a Mammut, nem találok magamnak lábbelit.
Happy birthday to meee...jaj, legszívesebben mindennap szülinapos lennék:) Ilyenkor mindig kitüntetettnek érzi magát az ember...de nem?:) Tök jó,mindenki mondja,hogy boldog szülinapot, a közelebbiektől még kapsz is ezt-azt, és egyáltalán: úgy érezheted,hogy ma minden jogod megvan a legjobban érezni magad:) KIRÁLY:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése