2009. szeptember 14., hétfő

A széknek hivatása van

A címet senki ne értse félre, csak kicsit betett a mai filozófia :D Vicces a pasi meg tök lelkes, de mégiscsak durva,hogy arról elmélkedünk egy órán át,hogy mi a rendeltetése (bocs,hivatása!!!) egy széknek...
Az egyetemes állam-és jogtöri nagyon érdekes volt. A pasi nagyon gyorsan beszél, de tetszik,hogy mindenről hallottam már,amit mondott,és a jegyzetelés is ment. Megvettem a könyvek nagy részét, majdnem kezdtem bánni,hogy nem vettem még többet,de így is alig tudtam elvonszolni magam a metróig,nagyon nehezek. Illetve leginkább a közgázkönyv nehéz, a többi csak rádob pár dekát. Ma amúgy választások voltak; szavazni kellett,hogy pár jelölt közül az első évfolyamról ki kerüljön be a HÖK-be. Kicsit logikátlannak tartom, mert még egyáltalán nem ismerünk sok embert, tehát nem tudom,miért várják el,hogy tudjuk,ki milyen és érdemes-e beszavazni. Csak néhány ember készített magáról ismertetőt,hogy mik a céljai azzal,hogy HÖK-tag legyen, de azok között is volt olyan,aki elég öncélúan próbálta meggyőzni a nagyérdeműt,hogy ugyan szavazzanak már rá.
Ma latint fogok tanulni. Izgi lesz... A szigorú asszonyság A4-es füzetet kért,de a mázsás könyvekkel nem volt erőm bemenni a papírboltba,úgyhogy majd leszaladok oda is, 6-ig nyitva van.
Lassan kajálni fogok, úgy érzem. Szerintem írok még ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése